Patrycja Klarecka

Patrycja Klarecka jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w zakresie Polityki gospodarczej i strategii przedsiębiorstw.

Ma doświadczenie zawodowe w sektorach: finansowym, medialnym i edukacyjnym, w tym 15-letnie na stanowiskach menadżerskich, w takich spółkach jak: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (2014-2016), Bank Zachodni WBK (2010-2014), Telewizja Polska (2004-2010), PZU (2002-2004).

Z sukcesem realizowała złożone projekty biznesowe, marketingowe i w obszarze nowych technologii.

Wcześniej pracowała m.in. jako wykładowca Wyższej Szkole Dziennikarskiej w Warszawie i jako konsultant w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Była członkinią rad nadzorczych: Fundacji GPW i IAB Polska oraz członkinią zarządu Fundacji Charytatywnej PZU. Reprezentowała TVP w Crossmedia Group przy Europejskiej Unii Nadawców.