Robert Kostka-Zawadzki

Socjolog, badacz rynku i trendów, bloger (trendfuture.wordpress.com). Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w badaniach społecznych i rynkowych, doradztwie i planowaniu strategicznym. Pracował w takich firmach, jak: CBOS, Agora, SMG/KRC, Starcom MediaWest, Max Weber, IQS and Quand Group. Przez dwa lata wykładał metody identyfikacji trendów w podyplomowej szkole Viamoda.

Autor tekstów i raportów na temat współczesnych trendów kulturowych i społecznych, zapalony obserwator codzienności, współczesnych miast i zjawisk w internecie. Na swoim koncie ma innowacyjne projekty badawcze przy wykorzystaniu analizy sieci społecznych, metody badania metafor i wirtualnej etnografii. Współzałożyciel innowacyjnego projektu Inpingo na rynku wydawniczym.

Publikował w wielu pismach branżowych i magazynach, jak: Gazeta Finansowa, WWW, Brief, czy Media Marketing Polska i FUTU oraz współpracował z serwisami internetowym: Internetstandard.pl, czy futureblog.pl i antyweb.pl.