Wojciech Ławniczak

Doradca z siedemnastoletnim doświadczeniem we współpracy z sektorem prywatnym i publicznym. Doradza firmom oraz sektorowi publicznemu w rozwoju, realizując projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i zarządzanie designem.

Zarządzał rozwojem marki PwC (PricewaterhouseCoopers) w Polsce, a później także rozwojem usług doradczych w biurze w Poznaniu. Dziś pomaga firmom zmieniać się i dopasowywać usługi, produkty, marki i modele biznesowe do zmian na rynku. Doświadczony moderator procesów innowacyjnych w firmach, organizacjach i instytucjach, trener i wykładowca, kierownik projektów. Jeden z pionierów metody Design Thinking w Polsce.

Założyciel Service Design Polska – pierwszej w Polsce grupy konsultingowej działającej w obszarze innowacji w usługach. Członek Service Design Network – największej organizacji zrzeszającej projektantów usług. Członek The Chartered Institute of Marketing. Przedsiębiorca - współwłaściciel firm doradczych wspierających firmy, instytucje i organizacje w obszarze innowacji.

Jego klientami byli m.in.: BASF, BMW, Beyond, Capgemini, Carrefour, Polski Bus, E.ON, Energa, ERGO Hestia, Europejski Bank Inwestycyjny, EWE, Hüppe, ista Polska, mBank, PwC, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Schattdecor, Nordzucker, PwC, Sitech, Flextronics, Wheelabrator, Ceramika Paradyż, Vestas, Mikomax, Hortimex, Infoscope, YES Biżuteria, Gaz System, KGHM Polska Miedź, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Infrastruktury, Europejska Agencja Obrony, PAIiIZ, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Urzędy Marszałkowskie Województw: Lubelskiego, Łódzkiego, Wielkopolskiego, Urzędy miast: Gdańska, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia, COIE Wielkopolska, COIE Opolskie, COIE Zachodniopomorskie oraz Euro Poznań 2012.